Regulamin SKLEPU

znajdzsiebiewsobie.pl

1. Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa zasady zawierania przez Sprzedawcę umów z Klientem, ich warunki oraz prawa i obowiązki stron Umowy w zakresie dostawy Produktów oraz świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
  2. Każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.

2. Definicje

Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:

  1. Sprzedawca – Anna Bieszczad-Imam wykonująca działalność gospodarczą, pod adresem: ul. Zielna 28a/2 51-313, Wrocław, NIP: 8981802239. 
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która korzysta z usług i funkcjonalności Strony internetowej, a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Strony internetowej. 
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie internetowej w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).
  5. Strona internetowa – serwis internetowy dostępny pod adresem: https://znajdzsiebiewsobie.pl/, w którym jest prowadzona sprzedaż usług i produktów fizycznych oraz cyfrowych.
  6. Produkt – towar, zaprezentowany w sklepie internetowym będący przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  7. Produkt spersonalizowany – towar wykonywany na specjalne zamówienie klienta
  8. Produkt cyfrowy – towar [e-book, szkolenie, video] dostarczany drogą elektroniczną będący przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Usługa – bezpłatna lub płatna usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.  
  10. Koszyk – element oprogramowania Strony internetowej, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty i Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów i Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Formularz rejestracji – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający utworzenie Konta klienta
  13. Konto klienta – konto na Stronie internetowej, które Klient może, ale nie musi zakładać i są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach przez Stronę internetową.
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Usług ze Sprzedawcą.
  15. Operator płatności system płatności Przelewy24, dostarczany przez PayPro S.A. z siedzibą pod adresem: 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887.
  16. Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość poprzez Stronę internetową, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. 
  17. Regulamin – niniejszy regulamin.

3. Kontakt ze Sprzedawcą

Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@znajdzsiebiewsobie.pl
  2. pisemnie na adres: ul. Zielna 28a/2 51-313, Wrocław

4. Zagadnienia techniczne

  1. Do korzystania ze Strony internetowej, w tym przeglądania asortymentu Sprzedawcy oraz składania zamówień niezbędne są:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i standardową przeglądarką internetową,
    2. aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail),
    3. w przypadku niektórych Produktów cyfrowych oraz Usług (np. szkoleń i konsultacji online) może być wymagane zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub skorzystanie z zewnętrznej aplikacji (np. Zoom lub innych aplikacji do webinarów), o czym Sprzedawca poinformuje Klienta przed dokonaniem zakupu, umieszczając tę informację w opisie Produktu cyfrowego lub Usługi. 
  2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny dostęp do Strony internetowej, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione. 
  3. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  4. Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony internetowej, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.
  5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Strony internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta. 

5. Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca za pomocą Strony internetowej świadczy usługi drogą elektroniczną. 
  2. Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne usługi elektroniczne: 
    1. umożliwienie Klientowi przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej oraz korzystania z wyszukiwarki treści,
    2. umożliwienie Klientowi złożenia Zamówienia przez Stronę internetową bez rejestracji,
    3. utworzenie i prowadzenie Konta na Stronie internetowej,
    4. wysyłka newslettera.
  3. Umowa o prowadzenie Konta na Stronie internetowej oraz Umowa o wysyłkę newslettera są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziana w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o prowadzenie Konta na Stronie internetowej można rozwiązać, usuwając Konto lub wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy, a Umowę o wysyłkę newslettera poprzez wypisanie się z niego wg instrukcji zawartej w każdym newsletterze lub wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email podany w §3 Regulaminu. 
  4. Sprzedawca za pośrednictwem Strony internetowej udostępnia również odpłatne Produkty cyfrowe, będące usługami świadczonymi drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
  5. Szczegółowe opisy Produktów cyfrowych i Usług oraz ich zakres, szczególne warunki uczestnictwa, jeśli są wymagane oraz ceny znajdują się na Stronie internetowej w opisach każdego z Produktu cyfrowego i Usługi. 

6. Treści cyfrowe

  1. Sprzedawca na pośrednictwem Strony internetowej umożliwia, poprzez złożenie zamówienia zgodnie z §8, zawarcie umowy na odległość, której przedmiotem jest dostęp do treści cyfrowych niezapisanych na materialnym nośniku. To oznacza, że treści te są udostępniane jako pliki elektroniczne do odtworzenia lub pobrania, w zależności od wybranego przez Klienta Produktu.  Szczegółowe opisy i funkcjonalność Produktów zawarte są na Stronie internetowej. 
  2. Realizacja zamówienia dla produktów cyfrowych następuje automatycznie po dokonaniu płatności, a wysyłka realizowana jest drogą elektroniczną.
  3. W przypadku Produktów, do których dostęp jest przyznawany na czas ograniczony, Sprzedawca świadczy usługę, zapewniając Klientowi dostęp do treści cyfrowych, przez czas wskazany w opisie Produktu lub Usługi.
  4. Nieobecność Klienta lub delegowanego przez niego uczestnika w potwierdzonym terminie usługi dostępu do treści cyfrowych nie uprawnia Klienta do nieopłacenia Zamówienia ani do zwrotu płatności, jeśli jej wcześniej dokonał. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, skutecznie odstąpił od Umowy lub gdy doszło do skutecznego rozwiązania Umowy. 

7. Dostawa produktów fizycznych

  1.  Sprzedawca realizuje wysyłkę Produktów oraz produktów spersonalizowanych na adresy znajdujące się na terytorium RP.
  2. Koszty wysyłki każdorazowo pokrywa Klient;
  3. Dostępne formy wysyłki produktów fizycznych to:
    a) paczkomaty InPost
    b) kurier InPost 
  4. Sprzedawca wysyła Produkty w ciągu 7 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji lub w przypadku produktów spersonalizowanych w ciągu 10 dni od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji;
  5. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedawcy.
  6. W przypadku gdy Klient otrzyma uszkodzoną paczkę (uszkodzenia taśmy zabezpieczającej, zalanie, wgniecenia) powinien ją sprawdzić w obecności kuriera. Jeżeli produkt został uszkodzony bądź przesyłka jest wybrakowana (brak produktu) powinien on spisać protokół uszkodzenia oraz niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji;
  7. W przypadku gdy paczka jest uszkodzona a odbiór następuje z paczkomatu np. operatora InPost, Klient jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu operatorowi pod nr telefonu umieszczonym na paczkomacie;
  8. Klient może opłacić zamówienie za pośrednictwem szybkich płatności online obsługiwanych przez Przelewy24.

8. Zakładanie Konta na Stronie internetowej

  1. Założenie Konta jest bezpłatne.
  2. W celu założenia Konta, należy wypełnić Formularz rejestracji lub oznaczyć odpowiedni checkbox w Formularzu zamówienia. Sprawdź, a w jaki sposób można założyć konto na Stronie internetowej i zaktualizuj ten opis. 
  3. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w §3.

9. Zasady składania Zamówienia

  1. Zamówienia na Stronie internetowej można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
  2. Przeglądanie asortymentu Strony internetowej nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty i Usługi znajdujące się w asortymencie Strony internetowej możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z instrukcją zawartą w §8 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. 
  3. W celu złożenia Zamówienia bez rejestracji, należy:
    1. wybrać Produkt lub Usługę będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    2. następnie przejść do koszyka, wybierając przycisk „Zobacz koszyk”,
    3. przejść do Formularza zamówienia, wybierając przycisk „Przejdź do płatności”, 
    4. wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia, 
    5. podać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    6. zaakceptować regulamin, zaznaczając odpowiedni checkbox, 
    7. kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”, 
    8. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk “Płacę”, 
    9. potwierdzić zamówienie, dokonując płatności w określonym terminie, w wybrany wcześniej sposób.
  4. W celu złożenia Zamówienia z rejestracją (założeniem Konta), należy:
    1. wybrać Produkt lub Usługę będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    2. następnie przejść do koszyka, wybierając przycisk „Zobacz koszyk”,
    3. przejść do Formularza zamówienia, wybierając przycisk „Przejdź do płatności”, 
    4. przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz zaznaczyć pole „Stworzyć konto?”, 
    5. przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Konta,
    6. podać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    7. zaakceptować regulamin, zaznaczając odpowiedni checkbox, 
    8. kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”, 
    9. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk “Płacę”, 
    10. potwierdzić zamówienie, dokonując płatności w określonym terminie, w wybrany wcześniej sposób.
  5. Płatność on-line dokonywana jest bezpośrednio na stronie Operatora płatności.
  6. Po dokonaniu płatności on-line, Klient zostanie z powrotem przekierowany na Stronę internetową.
  7. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia za pomocą przycisku „Kupuję i płacę”, między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta umowa sprzedaży. 
  8. Klient otrzyma, na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzenie zawarcia umowy.

9. Ceny oraz oferowane metody dostawy i płatności

  1. Ceny Produktów i Usług są określone w ich opisach dostępnych na Stronie internetowej.
  2. Wszystkie ceny na Stronie internetowej są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
  3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Produkcie/Usłudze w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą opisaną w §9 Regulaminu.
  4. Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt cyfrowy lub fizyczny bądź usługę, o której Klient jest informowany na Stronie internetowej w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli przystąpienia do Umowy Sprzedaży. 
  5. Produktów polegające na dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu usług elektronicznych, są dostarczane drogą elektroniczną, a szczegóły dostępu są dostarczane Klientowi na podany przez niego w zamówieniu adres emailowy. 
  6. Z zakupem Produktu cyfrowego/Usługi polegającej na dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu usługi elektronicznej nie wiążą się żadne koszty dostawy. 
  7. Klient za swoje zamówienie może zapłacić, wybierając jedną z oferowanych metod płatności:
    1. przelewy online
    2. BLIK, 
    3. płatność przelewem na konto Sprzedawcy.
  1. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności i dostaw dotyczące poszczególnych Produktów i Usług znajdują się w Formularzu zamówienia.
  2. Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.

10. Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt i Usługę wolne od wad.
  2. Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi. 
  3. Klient składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na wybrany adres podany w §3 Regulaminu. 
  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. 
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji do Sprzedawcy.
  6. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego. 
  7. W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).

11. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku Produktów polegających na dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu usług drogą elektroniczną termin jest liczony od dnia zawarcia umowy.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
    a)
    Umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta/Przedsiębiorcy korzystającego z ochrony konsumenckiej, a wcześniej poinformował go o tym, że tym samym Konsument utarci prawo odstąpienia od umowy; 
    b) Umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta/Przedsiębiorcy korzystającego z ochrony konsumenckiej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy. 
  4. W celu odstąpienia od umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w poprzednim punkcie, Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
  5. Konsument i Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej może skorzystać w tym celu z wzoru umieszczonego w załączniku pod niniejszym Regulaminem. Nie jest to jednak obowiązkowe. (w Pakiecie znajdziesz wzór odstąpienia od umowy – załącz ten plik pod Regulaminem na stronie internetowej)
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę korzystającego z ochrony konsumenckiej. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

     

12. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 
  2. W sytuacji, gdy podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  3. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl

13. Prawa autorskie 

  1. Treści cyfrowe dostępne na Stronie internetowej, a w szczególności materiały wchodzące w skład Produktów i Usług, są utworami i są objęte ochroną prawa autorskiego, a prawa te przysługują Sprzedawcy lub osobom z nim współpracującym, a które udzieliły Sprzedawcy odpowiednich licencji lub przekazały mu majątkowe prawa autorskie. 
  2. Klient może korzystać z zakupionych Produktów i Usług oraz innych treści dostępnych na Stronie internetowej na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że Klient oraz użytkownicy Strony internetowej mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby, w tym także prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że nabywca nie jest uprawniony do udostępniania ich osobom trzecim jako własnego produktu lub usługi (odpłatnie lub nieodpłatnie).
  3. Klient zainteresowany szerszym wykorzystaniem ww. treści oraz zakupionych Produktów lub Usług powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i podjąć indywidualne negocjacje. 
  4. Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną i karną. 

14. Dane osobowe i pliki Cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem usuńhttps://znajdzsiebiewsobie.pl/polityka-prywatnosci/

15. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O zmianach Sprzedawca powiadomi 14 dni przed ich wprowadzeniem. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy Prawa konsumenta, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 13.07 2022 r. 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odległość

Shopping Cart
Scroll to Top
Scroll to Top